Mikkelin NMKY-Edustus etsii uusia pelaajia

Laji on koripallo, joukkueen kotipaikka on Mikkeli ja pelattava sarja Kaakkoinen alue II-divisioona. Joukkueeseen kuuluu 42 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Tervehdys! Jos olet muuttanut Mikkeliin töihin, opiskelemaan tai ihan muuten vain olet paikkakunnalla ja kiinnostaisi lähteä pelaamaan sarjaa, ota rohkeasti yhteyttä. Joukkuetta kasataan tulevaa kautta varten ja jos tarpeeksi on pelimiehiä, lähdemme pelaamaan kaakkoisen alueen II-divisioonaa. Viimeiset kaksi kautta olemme pelanneet em. sarjaa. Lisätietoja löydät seuran kotisivuilta, www.minmky.net

Terv. Janne Sajaniemi
janne(piste)sajaniemi(miuku)gmail(piste)com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 8 kuukautta sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.